Ημερομηνίες που μπορούν να αξιοποιηθούν για να ενισχύσουν τη σύνδεση ενός τεχνολογικού brand με το κοινό του.
Οι ημερομηνίες που ακολουθούν αποτελούν σημαντικούς σταθμούς για όσους ενδιαφέρονται για την τεχνολογία. Μπορούν να αξιοποιηθούν για τη δημιουργία στρατηγικών marketing που ενισχύουν τη σύνδεση ενός τεχνολογικού brand με το κοινό του. Με εργαλεία όπως banners, video, περιεχόμενο, motion graphics και έξυπνα call-to-action (CTA), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών. Μέσα από εξειδικευμένες σελίδες παρουσίασης προϊόντων και στοχευμένες καμπάνιες, μπορούν να αυξήσουν την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση του κοινού, βελτιώνοντας παράλληλα τα ποσοστά μετατροπής και τις πωλήσεις.
Ιανουάριος
New Year Resolutions Campaign
Μια καμπάνια που συνδέεται με τις πρωτοχρονιάτικες αποφάσεις, (New Year Resolutions), μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματική, καθώς οι καταναλωτές τον Ιανουάριο αναζητούν τρόπους να βελτιώσουν τη ζωή τους και να ξεκινήσουν τη νέα χρονιά με νέες συνήθειες.
- Κεντρική Ιδέα και Μήνυμα: "Ανανεώστε τον εαυτό σας, το σπίτι σας ή την επιχείρησή σας με τις καλύτερες λύσεις από την ****".
- Στόχος: Να εμπνεύσετε τους πελάτες να συνδέσουν τα προϊόντα σας με την επίτευξη των στόχων τους για τη νέα χρονιά.
Science Fiction Day
2 Ιανουαρίου - Μια ημέρα αφιερωμένη στην επιστημονική φαντασία και το έργο του Isaac Asimov.
Φεβρουάριος
Grammy Awards
4 Φεβρουαρίου - Μια σημαντική στιγμή για τον κόσμο της μουσικής, ιδανική ευκαιρία για την προώθηση τεχνολογικών προϊόντων ήχου.
Safer Internet Day
2η εβδομάδα Φεβρουαρίου - Εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.
Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
14 Φεβρουαρίου - Ευκαιρία για την προώθηση δώρων, ειδικά με τεχνολογικό περιεχόμενο που συνδυάζεται με ρομαντικές εκδηλώσεις.
Oscar Awards
Φεβρουάριος/Μάρτιος - Μια γιορτή για τον κινηματογράφο και την τέχνη, με ευκαιρίες για δημιουργία περιεχομένου γύρω από την εμπειρία θέασης.
Μάρτιος
International Women's Day
8 Μαρτίου - Παγκόσμια γιορτή για τις επιτυχίες των γυναικών, κατάλληλη για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται στο γυναικείο κοινό.
National Pi Day
14 Μαρτίου - Μια ημέρα αφιερωμένη στους λάτρεις των μαθηματικών, που μπορεί να εμπνεύσει δημιουργικές καμπάνιες.
Καθαρά Δευτέρα
18 Μαρτίου - Ευκαιρία για την προβολή προϊόντων που σχετίζονται με την καθαριότητα, τη φύση και την ανανέωση.
Απρίλιος
April Fools’ Day
1 Απριλίου - Μια ημέρα γεμάτη χιούμορ, που μπορεί να ενισχύσει δημιουργικές καμπάνιες προώθησης.
Earth Day
22 Απριλίου - Μια γιορτή αφιερωμένη στον πλανήτη μας, με ευκαιρίες για την προώθηση βιώσιμων και "πράσινων" τεχνολογιών.
World Book Day
23 Απριλίου - Ημέρα αφιερωμένη στα βιβλία, ιδανική για την προβολή e-readers, tablets και σχετικών προϊόντων.
Μάιος
Ημέρα της Μητέρας
2η Κυριακή του Μαΐου - Ιδανική ευκαιρία για δώρα στις μητέρες.
UEFA Nations League Finals
31 Μαΐου 2025 - Σημαντικό ποδοσφαιρικό γεγονός με δυνατότητες προώθησης τεχνολογίας.
Ιούνιος - Ιούλιος
Ημέρα του Πατέρα
1η Κυριακή του Ιουνίου - Δώρα και εκδηλώσεις για μπαμπάδες.
UEFA Euro 2024
14 Ιουνίου - 14 Ιουλίου 2024 - Ιδανικό για την προώθηση τεχνολογίας σχετικής με αθλητικές εκδηλώσεις.
Wimbledon 2024
24 Ιουνίου - 7 Ιουλίου 2024 - Τουρνουά τένις, ευκαιρία για marketing σε premium προϊόντα.
Tour de France 2024
29 Ιουνίου - 21 Ιουλίου 2024 - Διεθνής ποδηλατικός αγώνας.
Αύγουστος
Back-to-School Season
Τέλη Αυγούστου - Αρχές Σεπτεμβρίου - Ευκαιρία για πωλήσεις σχολικών και τεχνολογικών ειδών.
Νοέμβριος
Black Friday
Τελευταία Παρασκευή Νοεμβρίου - Μεγάλες εκπτώσεις και ευκαιρίες για τεχνολογικά προϊόντα.
Cyber Monday
Πρώτη Δευτέρα μετά την Black Friday - Ημέρα γεμάτη online εκπτώσεις και προσφορές.
Δεκέμβριος
Χριστούγεννα
24-25 Δεκεμβρίου - Η περίοδος της ανταλλαγής δώρων, ιδανική για την προώθηση τεχνολογικών gadgets.
New Year’s Eve
31 Δεκεμβρίου - Ευκαιρία για την προώθηση προϊόντων που συνδέονται με την εορταστική διάθεση.